Warunki dostawy:

  1. Dostarczamy towar do klienta prywatną firmą spedycyjną, dzięki temu transport jest bezpieczny i nie narażamy na uszkodzenia mechaniczne mebli.
  2. Większość mebli są sporych gabarytów lub są bardzo ciężkie dlatego najlepiej jest zapewnić sobie dodatkową pomoc.
  3. Przed dostawą mebli klient jest zawsze poinformowany drogą telefoniczną o terminie dostawy z 1-2 dniowym wyprzedzeniem. Wówczas informujemy o dniu i przybliżonej  godzinie dostawy. Istnieje także możliwość, by kierowca dodatkowo na około 30 minut przed dostawą poinformował klienta o której godzinie dostarczy mu zakupiony towar.
  4. Meble dostarczamy na terenie całego kraju,
  5. Termin realizacji zamówień na meble drewniane wynosi od 2 do 21 dni!
  6. Termin realizacji zamówień na meble tapicerowane wynosi od 4 do 8 tygodni, gdyż są to meble wykonywane pod indywidualne zamówienie. Szczegóły takich zamówień uzgadnia się osobno z każdym klientem poprzez kontakt mailowy, telefoniczny. 
  7. W okresie przedświątecznym czas realizacji może ulec zmianie (wydłużyć się) z racji napływającej do nas dużej ilości zamówień.
  8. Towar dostarczany jest do klienta w godzinach od 6:00 – 23:00 od poniedziałku do soboty.
  9. Przed dostawą towaru informujemy tylko o przybliżonej godzinie, w której kierowca dostarczy paczki. Z racji panujących często na drogach trudnych warunków (wypadki, objazdy, korki, awarie samochodu) nie ma możliwości, aby kierowca dostarczył paczki na dokładnie określoną godzinę, dlatego prosimy w tym przypadku o wyrozumiałość.
  10. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia paczek do domu klienta dlatego należy zorganizować sobie do tego pomoc. Wyjątkowo po wcześniejszym ustaleniu z kierowcą i za jego zgodą i ustaloną opłatą ze strony kierowcy jest możliwość wniesienia mebli jeśli jest to możliwe.
  11. Nie ma możliwego szybszego otrzymania numeru telefonu do kierowcy ze względu na to, żeby kierowca nie był nękany telefonami przez klientów wywierając na kierowcy presje. Należy uszanować czas kierowcy z jakim zmaga się na co dzień i z jakim wysiłkiem musi się zmierzyć.

Regulamin firmy spedycyjnej:

  1. Firma spedycyjna również informuje telefonicznie o dniu i przypuszczalnej godzinie dostawy mebli.
  2. Czas dostawy mebli od 1 do 14 dni roboczych
  3. Jeżeli teren klienta jest trudno dostępny bądź nie ma możliwości podjazdu pod wskazany adres kierowca nie ma obowiązku podejmowania próby podjazdu pod adres wskazany na zleceniu(np. jeżeli blok znajdujący się na terenie zamkniętym z brakiem możliwości podjazdu). Klient zobowiązany jest do odbioru towaru z miejsca postoju samochodu
  4. Należy wziąć pod uwagę wysokość samochodu, który zazwyczaj wynosi max 3,5 metra wysokości ale też nie mniej jak 3 metry. Szacunkowa długość samochodu od 6 do 8 metrów.
  5. W momencie poinformowania o dostawie i godzinie klient ma obowiązek potwierdzić, że będzie do odbioru towaru lub jeśli termin nie odpowiada natychmiast poinformować. Poinformowanie zbyt późne o braku możliwości dostawy w tym dniu i o tej godzinie to jest nie później jak dzień przed dostawą do godziny 10 wiąże się z naliczeniem dodatkowych opłat za transport naliczonych przez firmę spedycyjną (dotyczy również darmowej dostawy) oraz wydłużony czas dostawy o kolejne 14 dni robocze.
  6. Po potwierdzeniu terminu oraz godziny dostawy mebli przez klienta, a następnie nie odebranie towaru z powodów takich jak:
    NIEOBECNOŚĆ KLIENTA W MIEJSCU DOSTAWY w wyznaczonym na zleceniu transportu(Usługodawca zobowiązany jest do czekania na klienta do 15 minut
    BŁĘDNIE WSKAZANY ADRES DOSTAWY LUB NUMER TELEFONU KONTAKTOWEGO przez klienta skutkuje brakiem możliwości dostawy towaru. Zostanie naliczona opłata według cennika za kolejną usługę transportową.
    USZKODZENIA URZĄDZEŃ INFORMUJĄCYCH O PRZYJEŹDZIE DOSTAWY takich jak dzwonek do drzwi, dzwonek przy bramie czy też domofon, a informacja nie została umieszczona na zleceniu przez klienta lub też  klient nie poinformował dostawcy o możliwej awarii. Brak możliwości dostawy skutkuje naliczeniem kolejnej opłaty za usługę transportową według cennika.
    -NIEOBECNOŚĆ POD WSKAZANYM ADRESEM OSOBY UPOWAŻNIONEJ do odbioru mebli skutkuje naliczenie kolejnej opłaty za usługę transportową według cennika
  7. Klient ogląda stan zewnętrzny przesyłki i podpisuje list przewozowy wystawiony przez firmę, u której zamówił meble i tym podpisem potwierdza zgodność mebli oraz ich stan nie naruszony.